STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Odżywka Isana Professional, Farbglanz Braun

wtorek, 25 listopada 2014

Isana Professional, odżywka brown color shine 200ML

Prawie miesiąc temu kupiłam ją w rossmanie i teraz mogę dopiero ocenić. Bardzo rzadko korzystałam z kosmetyków Isany ale ta odżywka mnie zaciekawiła i kupiłam ją akurat w promocji za 4,99. Jest to Formuła z potrójnym efektem, karmel, ekstrakt z kakao i orzechów włoskich.





System "color shine" do włosów brązowych i brązowo farbowanych:
  • zawiera kompleks "color shine" z filtrem UV i pigmentami kolorowymi
  • zawiera witaminę E, karmel, ekstrakt z kakao i orzechów włoskich
  • ułatwia rozczesywanie włosów
Potrójny efekt formuły:
  • odbijanie światła przez włosy brązowe 
  • długotrwały połysk
  • intensywna pielęgnacja

Odżywka bardzo dobrze nawilża, ułatwia rozczesywanie i włosy są po niej gładkie. Jest gęsta, zamknięta w plastikowej tubce co ułatwia aplikację. Ma ładny zapach, nie posiada silikonów i zawiera pigmenty. Jak dla mnie bardzo wydajna. Producent obiecuje, że pogłębia kolor ale ja póki co nie zauważyłam, bo używam jej na zmianę z innymi kosmetykami. Jestem z niej bardzo zadowolona i na pewno dokonam zakupu jeszcze raz. :)


SKŁAD 


Czy ktoś z was korzystał z tej odżywki? Jak wasze wrażenia? 

20 komentarzy:

  1. Nie widziałam jej nigdy :)

    może wspólna obs ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę sie bardzo szybko :)
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. firmę znam ale odżywki nie widziałam tej jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i byłam bardzo zadowolona :)
    Kiedyś na pewno do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka kosmetyków z Isany miałam, ale tej odżyweczki akurat nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się odżywki isany zazwyczaj nie sprawdzają, ale tej akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie produkty do włosów Isana średnio się spisują. Wyjątkiem był szampon przeciwłupieżowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez miałam przeciwłupieży z Isany i był zacny:)

      Usuń
  7. nie miałam tej odżywki, ale kiedyś z Isana używałam szamponu przeznaczonego dla włosów brązowych i był super więc po tę odżywkę pewnie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie przypomina mi odżywkę do włosów brązowych Balea. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam włosów brązowych ;p ... i przyznam, że nie miałem odżywek z balea u mnei trudno dostępne te produkty są niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie podobne do tej odżywki z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli do blond włosów też jest to z chęcią bym użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jej nie używałam. Z Isany mam żel pod prysznic i bardzo lubię :) Jakbym miała kiedyś użyć to tylko wersję dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie Isana wypada srednio, ale gratuluje Ci, ze znalazlas cos do czego chcesz wracac :))
    dodaje do obs by byc na bierząco !


    Było by mi niezmiernie milo gdybyś i TY odwiedziła mojego bloga :)) Pozdrawiam!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio zastanawiałam sie nad wersja do blondu. Teraz żałuję ze sie nie skusiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusiła mnie ze sklepowej półki...chyba pora wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń