STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Bezpłatne próbki karmy dla kotów Josera

piątek, 21 listopada 2014


Jakiś czas temu Josera, niemiecki producent związany z żywieniem zwierząt towarzyszących oraz użytkowych ogłosił wysyłkę darmowych próbek karm bezpośrednio do domu. Zgłosiłam się! Na stronie producenta wypełniłam formularz, zamówiłam jedną próbkę "Minette" dla małego kotka, a drugą "Carismo" starszej kotce. Właśnie dzisiaj przyszła kolej na mnie i otrzymałam paczuszkę z bezpłatnymi próbkami karmy dla moich kotów! Karma dopasowana jest do potrzeb naszych pociech. :)

Czas oczekiwania na paczuszkę ok. dwóch tygodni.



Producent zapewnia, że w produkcji wysokiej jakości karm Josera:
  • nigdy nie używają składników modyfikowanych genetycznie
  • rezygnują z dodatku pszenicy, soi, sztucznych barwników, aromatów i konserwantów
  • gwarantują, że karmy nie są testowane na zwierzętach


  

  
SPRAWDZAMY CO TO :)

NIUCHAMY :)


NO I PRÓBUJEMY!

Udało mi się uwiecznić tylko jak jeden kotek próbuje karmę, starsza kotka również próbowała i chyba jest zadowolona z wyboru próbki.

Zawsze zamawiałam karmę z firmy "Purina", tym razem muszę zastanowić się czy nie zmienić i nie spróbować ponownie Josera. W kwestiach cenowych Josera posiada tańszą karmę niż Purina.

KARMA PRZESZŁA POZYTYWNY TEST! :)

11 komentarzy:

  1. Oh jak smakuje :) Śliczny słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kociakowi bardzo smakuje :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziachny koteczek.. :) Mój piesek też bierze udział ze mną w testowaniu i testuje sobie teraz karmę marki Fitmin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodka kiciunia. :) Smacznego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze że kot zadowolony i nie zaatakuje podczas snu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje kociaki karmię Applaws, lepszej karmy nie znalazłam, a na allegro można dorwać bardzo tanio :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja sunia też bardzo lubiła Joserę, jednak teraz kiedy nie jest jedyną pupilką w naszym mieszkanku bardziej dostosowuje się do większych psiaków i jedzą inną karmę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo widzę, że i Ty im zamówiłaś te próbki :) Ja swojej kotce też je zamówiłam i już je wszamała :) Śliczne to Twoje maleństwo :)
    Ja również daję mojej karmę z Puriny, ale skoro Josera ma tańszą to może też się przerzucę :)

    OdpowiedzUsuń